Mergi la continut
Inchide
iso
Deschide căutarea

Anunt concurs pentru ocuparea a 2 functii publice de executie

Categoria: Locuri de munca back
30.08.2019

PRIMARIA VICTORIA  anunta organizarea unui CONCURS pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a  2  functii publice de executie vacante  , din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Or. Victoria, Jud. Brasov 
Concursul de recrutare consta in 3 etape succesive si anume proba de verificare a dosarelor , proba scrisa si interviul . Toate trei probele sunt eliminatorii . 
    Concursul va avea loc in data 01.10.2019   ora 11.00 proba scrisa, la sediul Primariei Ors. Victoria . Data si ora interviului se vor comunica ulterior. 

I. Functie publica de executie vacanta de : inspector  I principal   - Serviciul Voluntari pentru Situatii de urgenta  
  • Condiţii de participare la concurs: - conditii generale de ocupare prevazute la art 465 alin. 1 din OUG 57/2019 – Codul Administrativ ,  cu exceptia lit. e referitoare la evaluarea psihologica
  • Condiţii de studii pentru ocuparea  funcţiei publice: conform art. 386 lit. a din OUG  57/2019 - Codul Administrativ - studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta 
  • Condiţii de ocupare a funcţiei publice: conform art. 468 alin. 1 lit. b din OUG  57/2019 - Codul Administrativ - vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice –minim 5 ani

Atributiile postului : 
1. organizeaza si coordoneaza activitatea impotriva dezastrelor conform planurilor de aparare precum si dotarea cu mijloace de aparare si inteventie a Comitetului Local pentru Situatii de Urgenta al Orasului Victoria (CLSU )
2. instiinteaza operativ populatia, institutiile, operatorii economici, CLSU al Orasului Victoria prin sistemul informational de iminenta dezastrelor
3. asigura primirea si transmiterea semnalelor de instiintare cu privire la producerea sau eminenta producerii unor dezastre sau conflicet armate raspunzand direct de actionarea la timp a sistemelor de instiintare alaramare din orasul Victoria 
4.  asigura conditiile de functionare al CLSU 
5. participa la cererea inspectoratului pentru Situatii de Urgenta al Judetului Brasov sau a autoritatilor locale si centrale ale administratiei publice cu specialisti mijloace tehnice si aparatura la actiunile de interventie si de refacere 
6. asigura pregatirea personalului prin cursuri convocari si exercitii pentru apararea impotriva dezastrelor 
7. asigura integrarea in strategia generala de aparare  impotriva dezastrelor 
8. intocmeste impreuna cu secretariatul tehnic al CLSU al orasului Victoria planurile de interventie pe tipuri de  dezastre 
9. organizeaza celulele de urgenta din cadrul CLSU al Orasului Victoria pe tipuri de riscuri planificand si urmarind activitatea acestora pentru protectia populatiei protectia bunurilor materiale si culturale ale orasului
10. asigura mijloacele tehnice si aparatura necesara pentru functionarea posturilor de observare si punctelor de comanda precum si depozitarea, conservarea si mentinerea in stare de functionare optima a acestora si a mijloacelor tehnice 
11.  prezinta  ISU Brasov informari cu privire la realizarea masurilor in diferite situatii de urgenta 
12.  participa la toate convocarile , bilanturile si alte activitati de analiza si  sinteza oraganizate de ISU Brasov. 
13. raspunde de  desfasurarea in conditii optime a interventiilor in caz de dezastre sau situatii de urgenta, de deblocarea  sau refacerea cailor de acces si evacuare precum si de refacerea retelelor de utilitati publice 
14. cunoste in permananeta capacitatea de interventie a  celulelor de urgenta de la nivelul societetilor din subordinea consiliului local precum si pe cea a principalilor operatori economici din oras
15. asigura colaborarea cu Politia Oras Victori, Inspectoratele de Jandarmi , formatiunilor de Crucea Rosie, statia de pompieri  oras Victoria  pentru realizarea masurilor de protectie cuprinse in in documentele operative 
16. asigura conditii de depozitare, conservare intretinere si folosirea corecta a tehnicii aparaturii si materialelor din dotare 
17. urmareste asigurarea mijlocelor de protectie si de decontaminare prevazute in planuri
18. asisgura masurile organizatorice, materialele si documentele necesare privind instiintarea si aducerea personalului de conducere la sediiile respective in mod oportun in caz de dezastru sau la ordin  
19.  intocmeste planul de asigurare cu resurse meteriale financiare si umane la nivel de oras in conformitate cu prevederile legale 
20.  intocmeste si tine evidenta voluntarilor din cadrul Serviciului voluntari pentru situatii de urgenta 
21. raspunde de elaborarea si actualizarea planurilor conform legislatiei specifice(  plan de interventie in caz de cutremur si alunecari pe teritoriul orasului, plan de analiza si acoperire a riscurilor la nivelul orasului, plan de apararea impotriva inundatiilor secetei, poluarilor accidentale, plan de protectie si interventie in caz de accident chimic... ) 

Bibliografie  inspector  I principal  : 
-OUG 57/03.07.2019 privind  Codul Administrativ ,  Partea III administratia publica locala , Partea VI Statutul functionarilor publici , Partea VII Raspunderea administrativa 
  - Constitutia Romaniei republicata
-  OUG nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de urgenta, cu modificarile ulterioare; 
-  OG nr. 88/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare pentru situatii de urgenta, cu modificarile ulterioare; 
-   ORDIN nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor; 
- ORDIN nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor din domeniul situatiilor de urgenta, cu modificarile ulterioare; 
- ORDIN nr. 160/2007 pentru aprobarea Regulamentului de planificare,organizare, desfasurare si finalizare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta prestate de serviciile voluntare si private pentru situatii de urgenta; 
- HG nr. 1579/2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare; 
-  ORDIN nr. 1259/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si asigurarea activitãtii de înstiintare, avertizare, prealarmare si alarmare în situatii de protectie civilã;
 -  ORDIN nr. 1184/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si asigurarea activitatii de evacuare in situatii de urgenta;
-  ORDIN nr. 886/2005 pentru aprobarea Normelor tehnice privind Sistemul national integrat de înstiintare, avertizare si alarmare a populatiei;
-  ORDIN 96/2016 pentru aprobarea Criteriilor de performanţă privind constituirea, încadrarea şi dotarea serviciilor voluntare şi a serviciilor private pentru situaţii de urgenta 

II. Functie publica de executie vacanta de : inspector  I superior    Compartiment Urbanism, Amenajarea Teritoriului si Investitii 
  • Condiţii de participare la concurs: - conditii generale de ocupare prevazute la art 465 alin. 1 din OUG 57/2019 – Codul Administrativ ,  cu exceptia lit. e referitoare la evaluarea psihologica
  • Condiţii de studii pentru ocuparea  funcţiei publice: conform art. 386 lit. a din OUG  57/2019 - Codul Administrativ - studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in specialitatea (DFI) stiinte ingineresti- (RSI) inginerie civila – (DL) inginerie civila 
  • Condiţii de ocupare a funcţiei publice: conform art. 468 alin. 1 lit. c din OUG  57/2019 - Codul Administrativ - vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice –minim 7 ani
Atributiile postului 
1. Intocmeste referatele, note conceptuale, teme de proiectare privind promovarea investitiilor si lucrarilor publice in vederea aprobarii de catre Consiliul Local Victoria.                                  
2. Asigura etapele de promovare a investitiilor proprii conform legislatiei in vigoare: caiete de sarcini, avizari proiecte, avize in vederea obtineriii autorizatie de construiré si alte documente necesare pentru contractare de achizitii servicii si lucrari.                                                 
3. Raspunde de centralizarea unor date si studii statistice, necesare unor raportari solicitate de Consiliul Judetean, Directia de Statistica, MLPAT sau alte organe administrative la nivel national.                                                                              
4. Raspunde de exactitatea datelor inscrise in documentatiile ce le elaboreaza. 
5. Verifica documentatiile din punct de vedere tehnic, economic si incadrarea in termenul de proiectare si executare.             
6. Asigura prin proiectant proiectele si detaliile de executie. Asigura respectarea solutiilor tehnice avizate, aprobate.                                                                       
7. Raspunde de "Cartea Constructiei" la obiective de investitii conform legislatiei in vigoare.
8. Urmareste executarea lucrarilor si prestatiilor cantitativ si calitativ in conformitate cu prevederile legale si respectarea disciplinei contractuale.
9. Urmareste si asigura verificarea, confirmarea situatiilor de lucrari si de plata si vizeaza facturile aferente.
10. Se ocupa de elaborarea materialelor de informare catre Consiliul Local Victoria si intocmirea referatelor pentru elaborarea dispozitiilor primarului.
11. Asigura impreuna cu responsabilul direct in achizitii publice, desfasurarea procedurilor conform legislatiei in vigoare.
12. Raspunde de evidenta contractelor ce au ca obiect achizitiile publice de bunuri si produse, servicii, lucrari de reparatii si investitii precum si alte activitati.
13. Urmareste executarea contractelor de achizitii si informeaza sefii ierarhici ori de cate cate ori apar incalcari ale clauzelor contractuale.
14. Colaboreaza cu celelalte birouri si compartimente functionale din cadrul Primariei la fundamentarea programelor anuale de achizitii publice.
15. Solutioneaza in termenul prevazut de lege corespondenta repartizata.
16. Saptamanal, se va face analiza privind comunicarea la termen a raspunsului la cererile sau sesizarile primite pentru solutionare.
17. Exercita si alte atributii stabilite prin legi sau alte acte normative, prin hotarari ale consiliului local sau dispozitii ale primarului ori primite de la sefii ierarhici.
18. Indeplineste si alte atributii, hotarari ale consiliului local 

Bibliografie  inspector  I superior 
  -OUG 57/03.07.2019 privind  Codul Administrativ ,  Partea III administratia publica locala , Partea VI Statutul functionarilor publici , Partea VII Raspunderea administrativa 
  - Constitutia Romaniei republicata
- HG  907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice
-Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii *)privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor republicata si actualizata 
- HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora
-HG 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora
-Legea 98/2016 –privind achizitiile publice 


    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 din HG 611/2008 actualizata și va fi însoțit de originalele documentelor, pentru a putea fi certificate.      Dosarul de inscriere la concurs se poate depune in termen de 20 de zile de la data afisarii prezentului anunt,  din  data de 30.08.2019  pana in  data de 18.09.2019   ora 16.30 ,   la  Sediul Primariei Victoria  str . Stadionului nr. 14 Jud. Brasov 

    Informatii suplimentare si formularele necesare  se pot obtine  la sediul Primariei Victoria,   persoana de contact - Dobrea Claudia  inspector I superior Comp. Resurse umane – 0268/241525,  sau  de pe site-ul institutiei.