Mergi la continut
Inchide
iso
Deschide căutarea

CONCURS DE PROMOVARE- posturi vacante - PrimariA Or. Victoria, Jud. Brasov-08.04.2020

Categoria: ComunicateLocuri de munca back
09.03.2020



PRIMARIA VICTORIA anunta organizarea unui CONCURS DE PROMOVARE pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a doua functii publice de conducere vacante, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Or. Victoria, Jud. Brasov
Concursul de promovare consta in 3 etape succesive si anume proba de verificare a dosarelor , proba scrisa si interviul .
Toate trei probele sunt eliminatorii .
Concursul va avea loc in data 08.04.2020, ora 11.00 proba scrisa, la sediul Primariei Ors. Victoria.
Data si ora interviului se vor comunica ulterior.

 
I . Functia publica de conducere vacanta de sef birou – Biroul buget, financiar contabilitate
Conditii pentru participare
- sa fie numit intr-o functie publica din clasa I;
- sa nu aiba o sanctiune disciplinara neradiata:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in domeniul (ramura de stiinta)  stiinte economice
- diplomă studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, absolvite cu diplomă, sau diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani
 
II . Functia publica de conducere vacanta de sef birou – Biroul Tehnic
Conditii pentru participare
- sa fie numit intr-o functie publica din clasa I;
- sa nu aiba o sanctiune disciplinara neradiata:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
- diplomă studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, absolvite cu diplomă, sau diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani
 

Bibliografie sef birou Buget financiar contabilitate
*OUG 57/03.07.2019 privind  Codul Administrativ ,  Partea III administratia publica locala , Partea VI Statutul functionarilor publici , Partea VII Raspunderea administrativa 
*Constitutia Romaniei republicata
*LEGEA contabilităţii nr. 82 din 24 decembrie 1991 (**republicată**)
*LEGE nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice
*ORDIN nr. 1.917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia
*ORDIN nr. 2.021 din 17 decembrie 2013pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005
*Ordonanta nr 119/1999 republicata privind controlul intern si controlul financiar preventivOrdinul nr.  923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu*)
*ORDIN nr. 2.332 din 30 august 2017 privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu
*Legea 273/2006 privind finantele publice locale 
 
Atributii sef birou Buget financiar contabilitate
1.Coordonarea activitatii contabile a institutiei in conformitate cu legislatia in vigoare;verificarea modului de intocmire a documentelor contabile,urmarirea incadrarii in creditele aprobate.Acordarea vizei CFP pt.operatiunile privind angajare, lichidare, si plata cheltuieli bugetare
2.Elaborarea impreuna cu conducerea institutiei , cu celelalte compartimente si institutii din subordinea Consiliului Local a proiectului de buget local-cheltuieli; prezentarea bugetelor centralizate  la DGRFP BRASOV ; Urmareste  ulilizarea si respectarea legislatiei in inregistarea situatiilor sistemului national de raportare FOREXEBUG
3.Raspunde de intocmirea corecta a situatiilor financiare lunare,trimestriale si anuale in colaborare cu biroul IT in privinta intocmirii acestora si depunerii in termenul in sistemul national de raportare FOREXEBUC si  la DGRFP Brasov
4.Verifica ,sprijina si coordoneaza activitatea fiecarui functionar public din cadrul biroului
5.Asigura respectarea termenelor de plata pt.salarii si celelalte cheltuieli
6.Intocmeste referatele pentru emitere de dispozitii si HCL care privesc  activitatea biroului
7.Colaborarea cu conducerea UAT ,cu serviciilor ,birourile ,compartimentelor  si  institutiilor de subordonare locala in vederea stabilirii si incadrarii in fondurile aprobate;acorda sprijin in intocmirea bugetelor,si situatiilor financiare aferente acestor institutii
8.Realizeaza corespondentei cu  DGRFP Brasov si cu celelalte institutii  abilitatate privind cheltuieli/finantari/plati
9. Efectueaza  evaluarea personalului din cadrul biroului buget financiar contabil , intocmeste fisele de post si stabileste  obiectivele individuale;urmarreste respectarea acestora
10.Contribuirea prin iniţiative personale la îmbunătăţirea sistemului de  lucru în cadrul institutiei.
11.Respectarea  prevederilor documentatiei sistemului de management al calitatii si mediului (SMCM),manualul calitatii mediului(MCM),procedurile de sistem de mediu(PSM),procedurile de lucru( IL) si fisele de proces ( FP).
12.Intocmeste si  respecta pentru   activitatea proprie   biroului standardele si procedurile  privind controlul intern/managerial

 Bibliografie sef birou tehnic
*OUG 57/03.07.2019 privind  Codul Administrativ ,  Partea III administratia publica locala , Partea VI Statutul functionarilor publici , Partea VII Raspunderea administrative
*Constitutia Romaniei republicata
*HG  907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice
*Legea 10/1995 privind calitatea în construcţii 
*HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora
*HG 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora
*Legea 50 /1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii
*Ordin nr. 839 /2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii  50/1991
*Legea nr. 350 din 6 iulie 2001, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul
*Legea 98/2016 –privind achizitiile publice 
*HG 395/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice actualizata


Atributii sef birou tehnic
a). Asigura realizarea tuturor masurilor stabilite prin hotarari ale Consiliului Local Victoria sau prin dispozitii ale primarului, pentru aplicarea strategiilor de dezvoltare urbanistica a orasului Victoria precum si a teritoriului administrativ.
b). Participa la toate actiunile Consiliului Local si ale Primariei orasului Victoria care au drept scop dezvoltarea urbana si amenajarea spatiilor publice ale orasului, precum si amenajarea teritoriului administrativ al orasului Victoria.
c). Stabileste si propune primarului masuri pentru refacerea si protectia mediului inconjurator; asigura respectarea prevederilor legale privind protectia arhitecturala, a parcurilor, propune amenajarea de noi parcuri si zone de agrement pe baza documentatiilor de urbanism si de amenajare a teritoriului.
d). Propune proiectele de urbanism necesare si oportune teritoriului administrativ al orasului Victoria.
e). Coordoneaza consultarea cetatenilor pentru avizarea si aprobarea proiectelor de urbanism, prezentarea proiectelor in comisiile de avizare, prezentarea lor in Consiliul Local Victoria; emite avizele prevazute de lege pentru lucrarile mentionate.
f). Coordoneaza temele de proiectare pentru proiectele de urbanism.
g). Prezinta, la cererea Consiliului Local Victoria si a primarului, rapoarte si informari privind activitatea urbanistica si de amenajare a teritoriului.
h). Informeaza consiliul local si primarul despre masurile ce se impun pentru materializarea proiectelor de urbanism.
i). Initiaza proiecte, urmareste intocmirea documentatiilor tehnice si asigura realizarea tuturor lucrarilor publice ce se executa din bugetul local sau din alte fonduri publice.
j). Stabileste si propune Consiliul Local Victoria masuri pentru refacerea si protectia mediului inconjurator in scopul cresterii calitatii vietii.
k). Verifica si raspunde de derularea lucrarilor de reparatii si investitii, respectarea termenelor si efectuarea receptiilor, conform contractelor incheiate in acest scop.
l). Colaboreaza cu Biroul Economic si cu celelalte birouri pentru stabilirea necesarului de fonduri in vederea elaborarii bugetului local; urmareste modul de utilizare si asigura gospodarirea fondurilor destinate lucrarilor de investitii, reparatii, amenajari, etc.
m). Asigura intretinerea drumurilor publice din localitate, montarea semnelor de circulatie, desfasurarea normala a traficului rutier si pietonal.
n). Cu sprijinul Politiei orasului Victoria, stabileste masurile pentru asigurarea unei circulatii normale la nivelul orasului.
o). Urmareste si propune masurile necesare pentru:
            - repararea drumurilor, strazilor si trotuarelor;
            - modernizarea parcurilor si zonelor verzi
            - siguranta circulatiei;
            - verifica si raspunde de eliberarea autorizatiilor de sapatura in carosabil si domeniu public precum si modul de refacere a terenului.
            - coordoneaza si verifica activitatea de eliberare a Certificatelor de Urbanism.
            - coordoneaza si verifica activitatea de eliberare a  Autorizatiilor de construire.
p). Rezolva in termenul legal sesizarile primite de la cetatenii orasului referitoare la respectarea legalitatii in domeniul de activitate.
r). Saptamanal, se va face analiza privind comunicarea la termen a raspunsului la cererile sau sesizarile primite pentru solutionare.
s). Coordoneaza si urmareste desfasurarea procedurilor de achizitii publice conform legislatiei in vigoare.
s). Coordoneaza evidenta si urmarirea executarii contractelor de achizitii publice: lucrari, servicii si produse.
t). Intocmeste fisa postului pentru persoanele din subordine si le modifica ori de cate ori starea de fapt si schimbarile legislative impun aceasta.
t). Indeplineste si alte atributii stabilite prin lege, hotarari ale Consiliului Local Victoria sau dispozitii ale primarului in limita competentelor
u). Supune aprobarii consiliului local, Planul Urbanistic General si Regulamentul Local de Urbanism al orasului Victoria, precum si celelalte documentatii de urbanism elaborate in scopul dezvoltarii urbanistice a orasului si a teritoriului administrativ.
v). Indeplineste si alte atributii in limita competentelor , hotarari ale consiliului local
x). Respecta regulile de SSM, Regulamentul intern. Respecta prevederile documentatiei sistemului de management al calitatii (SMCM).
y). Respecta manualul calitatii-mediului (MCM), procedurile de sistem (PS),
z). Respectaprocedurile de sistem de mediu (PSM), procedurile de lucru (PL), instructiunile de lucru (IL) si fisele
 
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 143 din HG 611/2008 actualizata și va fi însoțit de originalele documentelor, pentru a putea fi certificate.    Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 20 de zile de la data afisarii prezentului anunt  ,  din  data de 09.03.2020   pana in  data de 30.03.2020 ora 16.30 ,   la  Sediul Primariei Victoria  str . Stadionului nr. 14 Jud. Brasov
 
Informatii suplimentare si formularele necesare  se pot obtine  la sediul Primariei Victoria,   persoana de contact - Dobrea Claudia  inspector I superior Comp. Resurse umane – 0268/241525,  sau  de pe site-ul institutiei.


PRIMAR
Gheorghe Cristian